Veckan

Så vad har hänt den här veckan? Var en sväng hos Adele i tisdags kväll. Vi håller på att smida lite planer på något roligt. :)
Onsdag och torsdag har det varit lite spänd stämning på jobbet. Tre personer har varit här och granskat oss. Förhoppningsvis blir vi certifierade efter detta.
Efter jobbet i dag var jag på Gamla stan och åt pizza med Malena, som är hemma några dagar. Under några månader befinner hon sig annars i Kosovo. Jättekul att träffa henne och uppdatera sig lite och att få höra hur hon har det där borta.
I morgon är det fredag och det ska bli så skönt med helg igen. Dessutom har jag sovmorgon och börjar klockan 10.00 i morgon vilket blir skönt, även om jag slutar 18.00. Men jag har inte så mycket för mig ändå, om jag skulle sluta tidigare.
Jag har känt mig väldigt lat på sista tiden och gör ingenting annat än att sitta framför tv:n på kvällarna. Då är det ganska skönt när helgen kommer, så jag kanske kan göra nånting i alla fall och få undan lite disk och sånt som jag inte tagit reda på i veckan.
Skulle verkligen behöva komma i gång och göra något. Ska nog gå och titta på löparskor i helgen och förhoppningsvis köpa ett par, så får vi se om jag kan börja jogga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0