1:a advent

I morse vaknade man till ett vinterlandskap utanför. Mysigt! Perfekt tajmat av vädergudarna till 1:a advent. :) Jag åkte hem till mamma och pappa för att baka lussekatter och pepparkakor. Sen åkte vi ner till köpingen en sväng och gick på julskyltningen. Gick in en sväng på Granngården bland annat, där dom firade Kattens dag med en liten kattutställning. Mysigt att gå runt och titta på alla fina katter. :) Och så hade jag sån tur att jag träffade på en kattpsykolog som dessutom har ett kattpensionat i Bjuråker. Nu vet jag vad jag ska göra med Zelda nästa gång jag ska vara borta längre än en helg. :) Blev väldigt spänd på att prata mer med henne om Zelda.

I går var jag hos Therese på dan och fick träffa Ellen och Tilde som jag inte träffat på länge. Så söta dom är, och så lika varandra och lik Therese! Sen åkte jag till Sandra och fick träffa Agni och August också. :) En riktig barnens dag! Alltid lika kul att sitta och prata med Sandra också (mest efter att barnen somnat).

I morgon börjar jag jobba klockan 7.15 och ska försöka att orka gå till jobbet. Tog hem cykeln till Tallåsen för övervintring i dag när det kom snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0