Äntligen

Äntligen helg! Fast jag har ju bara jobbat två dagar, så jag ska inte klaga. :) Äntligen har jag fått tillbaka mitt gamla abonnemang på bredbandet så nu kan jag surfa snabbare och behöver inte oroa mig över att surfa för mycket så det blir långsammare. Äntligen har jag ju en systemkamera och i helgen ska jag testa den. Emma och Jocke kommer hem i helgen och har med sig kameran och min väska som jag lämnade i Stockholm så jag slapp ta det på tåget. Det blir tyvärr inget "Halv åtta hos mig" i november. Vi skjuter på det till efter jul så hoppas jag att alla kan vara med då. Längtan efter julen växer alltmer, ju närmare vi kommer. Det är ju så mysigt. Men det är konstigt att det fortfarande inte snöat nåt här än. Även om jag gillar vintern så får den gärna vänta lite till, så länge den har kommit till december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0