Cupcakes

I kväll har jag bakat cupcakes, till morgondagens pysseldag med några tjejer. Ska bli jättetrevligt och mysigt att sitta och pyssla, umgås och fika! Har insett att man nog kommer att fika lite för mycket i morgon, eftersom vi har sagt att alla ska ta med sig något. Usch, skulle verkligen behöva dra ner på sånt ett tag inför julen.
Cupcakesen blev väl rätt så fina för att vara första gången. :) Goda var dom iaf! Var ju tvungen att provsmaka en i kväll. Men det är också det enda jag har ätit efter middagen i kväll. Bra av mig på en lördagkväll! (Ok, jag åt även upp lite glasyr som blev över och självklart skrapade jag ur och åt kaksmeten ur bunken. Det hör ju liksom till när man bakar.)
Kommer nog att lägga ut fler bilder i bloggen nu. Det blir ju roligare när man kan ta fina bilder. Om jag skulle redigera dom lite i datorn kanske dom skulle bli ännu bättre, men det får bli nästa steg.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad goda dom ser ut.. Kan du inte snälla ge mig receptet? Skulle vara kul att baka, vet du om man kan frysa dem?

2011-11-13 @ 01:21:36
URL: http://kolsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jättefina!! Mums! :-)

2011-11-13 @ 10:55:19
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se
Postat av: Charlotte

Emma och Jocke var här idag och hon berättade om dina fina cupcakes. Så fina, verkligen! Du är så duktig och pysslig av dig :) Kramar!

2011-11-13 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0