Fönsterputs

Idag har jag äntligen putsat fönstren. Det var ju i det senaste laget. Känns skönt nu när det är gjort. Putsade tom det lilla fönstret som inte går att öppna, så man får hänga ut genom det andra fönstret, på andra våningen. Vågade inte det förra gången. :) Jag är inte höjdrädd men jag är ju ändå lite rädd för att ramla ut, ner på asfalten. Men det gick bra. :) Inte den bästa fönsterputsningen eftersom jag hade svårt att nå, men bättre än innan. Passade på att sätta upp julgardinerna också. Men ljusstakarna får vänta till nästa helg.

För övrigt inser jag att jag skrev fel i en rubrik idag. Det heter ju murderer och inte murder om man menar den som utförde mordet! :) Grymma fisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0