Idol

Tänkte bara skriva lite om Idol. Tycker att det är rätt personer som är kvar efter kvällens program. Det är absolut dom duktigaste som är kvar. Men även om Amanda P är duktig så är det nånting som gör att jag har svårt för henne. Kanske är det fler med mig som känner samma sak eftersom hon har hängt löst tre veckor i rad. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men tror att det har med hennes scenspråk och sångsätt att göra. Det är något som inte känns riktigt naturligt, enligt mig. Hon är säkert sig själv, men ändå känner jag så.
Däremot tycker jag att Amanda F är jättebra! Henne gillar jag verkligen.
Tittade lite på Idol extra på TV11 nu och dom stog med en massa småtjejer som grinade för att André hade åkt ut. Det känns så löjligt så man bara kan skratta åt det. Hur man kan bli så förstörd för att någon åker ur Idol.

I kväll har jag även tittat på en film som heter "The grace card". Den var bra och jag grät. :) Har jag skrivit om filmen "A little bit of heaven" med Kate Hudson? Oj vad jag grät när jag såg den!

Ja ja, nu ska jag strax lägga mig tror jag. Så trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0