Måndag

Efter jobbet i dag åkte jag och Kristin på ett afropass. Fy vad tråkigt pass det var! Långtråkigt, knappt jobbigt och framför allt var det inte ens afro, utan salsa! Fast inte med mening, utan det skulle likna ett afropass på något sätt. Vet inte vad ledaren tänkte med det där.
Sen åkte vi hem till mig. När jag skulle sätta i motorvärmarsladden kom jag på att jag aldrig hade tagit ut den någon gång, när vi skulle skynda oss till träningen. Mycket riktigt hade sladden lossnat ur skarvsladden och följt med när jag körde iväg. Så vi fick sätta oss i bilen igen och åka samma väg för att leta efter den. Vi kom hela vägen till parkeringen där vi stått under träningen. Tittade en stund efter den och helt plötsligt får Kristin syn på den! Vilken tur. :)
Så vi åkte tillbaka till mig för lite fika. Hade ju cupcakes kvar så jag bjöd henne så jag slapp äta upp alla själv. :) Vi fick unna oss det efter ett dåligt träningspass! Skönt att få prata av sig lite också, eftersom vi aldrig kan göra det ordentligt på jobbet. Tack vännen!
Det finns en del saker som jag behöver ventilera just nu. När jag kommer igång så kommer allting!

Fick i dag svar på en ansökan jag skickat iväg för en vecka sen. Som jag misstänkte fick jag ett negativt besked. Känns inte så jobbigt eftersom jag hade väntat mig det svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0