Pyssel

Jag hade en mysig dag med tjejerna. Vi satt och pysslade med lite olika saker. Jag gjorde julkort. Fick ihop tre stycken. Ungefär ett kort i timmen. :) Ha ha... Det går långsamt att ta fram inspirationen.
Vi fikade i två omgångar också. Alla hade med sig gott fika.
Efteråt åkte jag till mamma och pappa och åt middag och "firade" pappa på fars dag. Vi firar inte dom dagarna så mycket, men jag hade iaf med mig en varsin cupcake. :)
I morgon är det jobb igen och det känns sådär... Hade varit roligare om jag skulle ha utbildning. Tycker inte att det är så kul att sitta i telefon längre. Dessutom är jag inne i en lite tröttare period så det är tungt på morgnarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0