Samtalet

I dag fick jag det telefonsamtal som jag väntat på i ett par månader, från Telia. Nu har jag äntligen fått en lösning på mitt ärende. Om du inte vet vad jag pratar om så kan du läsa om vad som hänt här: http://itsanewyear.blogg.se/2011/august/dialect.html Eftersom jag har hört det inspelade avtalet trodde jag ju inte att jag skulle få rätt och få skicka tillbaka datorn utan att betala något för den. Därför är jag nöjd med den lösning jag fick. Jag får betala datorn i en klumpsumma på 2000 kr (jag bad själv om att få betala av den direkt i stället för att ha den på avbetalning). Dom tar även bort min bindningstid. Det känns skönt att ha det klart och slippa fundera mer över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0