Stockholm del två

Insåg att jag inte skrivit om dom sista två dagarna i Stockholm. På tisdagen träffade jag först Emma och Charlotte för en lunch. Senare skulle Lina och Jack komma och möta mig i stan, men tyvärr kunde dom inte på grund av en oväntad och tråkig händelse. Så jag gick själv och fördrev tiden i stan. Avslutade med att gå och köpa kameran, åkte till Emma och Jocke och lämnade av den, för att sen åka tillbaka till stan och möta upp Jocke. Vi gick och tog en öl/cider medans vi väntade på att Emma skulle sluta jobba. Sen mötte vi henne och gick på Subway och åt en snabb middag för att sedan åka vidare till Globen och hålla tummarna att Rihanna skulle kliva upp på scenen. Och det gjorde hon med besked. Vilken tjej! Hon är en jätteduktig liveartist. Hennes röst är helt otrolig och framför allt dom lugna låtarna var helt underbara. Det var en sexig show hon bjöd på, tillsammans med duktiga musiker och dansare. Många klädbyten och olika rekvisita. Hon har många bra låtar som man nästan glömt bort. Till och med avslutningslåten Umbrella var bra, trots att man tidigare tröttnat på den. :) Tycker synd om dom som hade biljetter till måndagens och onsdagens konserter, som blev inställda. På onsdagen gick jag och Emma och åt lunch. Sen promenerade jag från Söder, genom Gamla stan in till stan och hann gå i några affärer och handla lite innan tåget gick hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0