Stockholm

Nu är jag i Stockholm. Kom hit i lördags förmiddag. Jag och Emma gick på stan när jag kom dit och så gick vi till salongen och Emma klippte mig. Ny frisyr igen nu. :) Sen hade vi en lugn och mysig lördagkväll. Åt thaimat och godis och tittade på Så mycket bättre. I går fick jag åka och titta på Emma och Jockes nyinköpta hus. :) Dock inte invändigt. Men det såg fint ut utifrån. I går åkte jag hem till Lina, Marcus och Jack. Jack är så söt och charmig! :) En sån snäll och glad pojke. :) Lina bjöd på god lunch. Sen tog vi en härlig höstpromenad och gick sen i några affärer. En kjol inhandlades. Mysigt att få umgås med Lina och Jack. Detsamma ska jag göra i eftermiddag en stund. Ska åka in till stan om ett tag och så möter dom upp mig senare. I dag ska jag gå och köpa en systemkamera! Wiihoo!! Var och tittade på kamera i lördags och affären jag var på hade ett jättebra erbjudande. Tyvärr fanns inte kameran i lager just då, men dom skulle få in kameror i dag så därför ska jag köpa den i dag. I kväll blir det förhoppningsvis Rihanna på Globen, vilket är anledningen till att jag är i Stockholm dom här dagarna. I går ställdes hennes konsert in, på grund av sjukdom, så vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0