Vackert

I eftermiddag när jag stog och höll utbildning så var det otroligt vackert utanför fönstret. Jag ville bara gå ut och testa kameran. :) Vacker solnedgång och dimma. Jättefint var det. Har inte provat kameran så mycket i helgen. Det var så tråkigt väder. Men jag ska ta med den ut nån dag. I dag har jag skickat iväg en ansökan. Har inte några större förhoppningar, men vi får se. Börjar bli lite less på att ge så mycket till jobbet och få så lite tillbaka. Förstår inte varför man inte använder sin arbetskraft där den gör bäst jobb.

Kommentarer
Postat av: Nette

Jag håller med dig om jobbet. Varför inte använda sig av de resurser man har och sätta rätt folk på rätt plats.

2011-11-10 @ 07:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0