10 oktober

I dag är en av årets bästa dagar. 10 oktober. Min födelsedag. :) Fast den här dagen har varit i stort sett som vilken dag som helst faktiskt. I går firades jag av mamma och pappa med fina presenter. På lördag blir det tjejmiddag. Fast Anna och Erika kom och sjöng för mig i morse på jobbet och gav mig en fin present, ett halsband. Så lite firad har jag ju blivit i dag också. Dessutom har jag fått många gratulationer på facebook. På jobbet har jag haft en halvbra dag skulle jag nog säga. Hade en extremt jobbig kund som aldrig gav sig. Samtalet tog nästan en timme. Usch. Men jag ska inte skriva mer om det här. Har pratat av mig för några stycken så det får räcka. :) Efter jobbet blev det ett pass afrodans som var väldigt roligt. Äntligen den bättre av dom två ledarna. I kväll är det sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Det är skönt att det är det sista avsnittet. Jag orkar nog inte med mer av Gunilla. Usch vilken hemsk människa! Det finns knappt ord för att beskriva henne. Skulle samtidigt kunna skriva hur mycket som helst, men låter det vara. Alla som sett henne sitter nog och tänker samma sak ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0