Fredag kväll

Oj vad trött jag är. Har haft ett par bra dagar på jobbet, då jag utbildat den nya gruppen. Kul! Det är en himla bra grupp vi har fått! Efter jobbet i dag så åkte jag till Prix för att handla lite. Där lyckades jag träffa på en tjej från Ljusdals Posten som var ute och intervjuade folk, så nu hamnar man i tidningen. :/ Usch... Kände mig verkligen inte upplagd för att bli fotograferad för tidningen! I kväll är det Idol, film och packning som gäller. Misstänker att jag kommer att vara vaken alldeles för länge, eftersom jag ska upp tidigt i morgon och åka tåg. Men när man ska få träffa syrran borde det inte vara så jättesvårt att ta sig upp på morgonen. :) Åh vad jag längtar efter henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0