Max

Dagen blev som planerat. Skön promenad med Thérèse och pysslande. Gjorde två kort. Det tar tid att göra egna kort så man hinner inte så många åt gången. :) I kväll blir det Fångarna på fortet och så ska jag titta på filmen Burlesque. Och så har jag en fråga till mina bloggläsare. Den handlar om Max-reklamen där en man säger hej då till sin familj och att han snart kommer tillbaka och sedan går in på en Max-restaurang. Varje gång jag ser den undrar jag vad frun säger till honom. Det låter som "Älskade Åkel!". Har du lyckats förstå vad hon säger? Sånt där kan man ju bli tokig på om man börjar att fundera på det. :)

Kommentarer
Postat av: Adéle

Jag har också funderat på vad hon säger. Men jag tror att hon säger "jag älskar dig Håkan". Men jag kan ha helt fel =)

2011-10-02 @ 13:49:19
Postat av: Lena

Ja, det har jag också funderat på, att han heter Håkan, men jag tycker ändå inte att det låter riktigt så. Men det är möjligt att det stämmer. :)

2011-10-02 @ 19:58:29
URL: http://itsanewyear.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, det har jag också tänkt på, att han heter Håkan, men jag tycker ändå inte att det låter riktigt så. Men det är möjligt att det stämmer. :)

2011-10-02 @ 19:59:44
URL: http://itsanewyear.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Lyssnade idag och tror också att hon sa "jag älskar dig Håkan". :)

2011-10-03 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0