The future

Det finns mycket att se fram emot... ¤ En ny utbildningsgrupp som börjar i morgon, ser fram emot det med lite lätt nervositet. ¤ Stockholm nästa helg och åker inte hem förrän på onsdagen, alltså ser jag även fram emot några extra dagars ledighet ¤ Rihanna på Globen nästa tisdag ¤ Köpa en systemkamera ¤ Fyra trevliga kvällar med härliga vänner och mycket god mat, då vi kör en egen Halv åtta hos mig ¤ Pysseldag med goa vänner ¤ Julen ¤ Skidåkning i vinter ¤ Förhoppningsvis en helg i fjällen i husvagnen ¤ Så småningom kommer ju även sommaren igen... :) Har även en del funderingar... ¤ Vad ska jag bjuda på när det är min kväll i Halv åtta hos mig? ¤ Plugga? När? ¤ Flytta? ¤ Vad kommer att hända på jobbet i framtiden? ¤ Julklappar

Kommentarer
Postat av: Karin olsson

Åh vad roligt med ny grupp, hur många är de som ska börja nu då? Har du funderat nå mer på tjejvasan? Vore roligt att åka det.. För visst hette de tjejvasan?

2011-10-23 @ 15:41:33
URL: http://kolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0