Trött, men snart helg!

Nu har mer än halva veckan gått igen och helgen närmar sig. Denna arbetsvecka kommer att avslutas med en after work på jobbet. Det ser jag fram emot. I går var jag och tränade Bodycombat, höstens första pass. Riktigt roligt att det är tillbaka nu! Jag älskar den träningen! Kändes skönt att jag kom iväg, för jag var så trött innan passet. Jag förstår inte varför jag är så trött nu för tiden. Är det på grund av hösten och att det blir mörkare eller vad? Jag brukar inte känna mig utvilad särskilt ofta, men så trött som jag har känt mig den senaste tiden är extremt. Jag känner mig trött i ögonen, kroppen och har lite tendenser till huvudvärk. När jag lägger mig och läser på kvällen så kan jag knappt hålla ögonen öppna efter bara någon sida. På jobbet har jag lite svårt att koncentrera mig. När man är så här trött är det ju också jobbigt att ta sig iväg på träning, vilket är väldigt synd eftersom det kanske skulle hjälpa lite mot tröttheten. Det blir som en ond cirkel. Har sovmorgon i morgon vilket känns välkommet. Det är ju dessutom bra när man ska försöka hinna måla sig till ett monster! I kväll är det säsongspremiär av Grey´s anatomy! Woohoo! Ska nog fira det med lite blåbärsglass. :) Kan verkligen rekommendera Triumfs vanilj- och blåbärsglass. Mums! Men jag älskar ju allt med blåbär. :) Kan även rekommendera Singoallakakor med blåbär och vanilj. Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0