Vackra hösttorsdag

I dag är det torsdag och det betyder ju att det bara är en dag kvar innan helg! Lika underbart varje gång! Efter jobbet i dag tog jag en promenad i det varma och soliga höstvädret. Jätteskönt. Jag hoppade därför över träningen i kväll. Tyckte att det var lika bra att passa på att vara ute, man vet ju inte hur många såna härliga dagar det är kvar av året. Det känns även skönt att slippa komma hem efter nio och duscha och sen vara tvungen att lägga sig. Det blev ingen promenad i går som jag hade tänkt så det var ju bra att jag kom iväg i dag. Men på inspirationskvällen kom jag i alla fall iväg. Handlade lite nya scrapbooking-grejor så nu är jag sugen på att pyssla. Kanske sätter mig nån dag i helgen och gör några kort. Fick dessutom en glad överraskning i dag, då jag fick ett sms där det stog att jag vunnit tredje pris i tipsrundan dom hade i går på Rena rama verkstan. Åkte dit efter jobbet och hämtade det. Jag fick karameller, tags (som jag faktiskt funderade på att köpa i går!) och ett vykort. Kul! Jag som nästan aldrig vinner!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men hej!! Hittade hit via Karin!!! =) grattis till vinsten! Ses i morgon!

2011-09-29 @ 23:27:16
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0