Äntligen fredag!

Till slut blev det äntligen fredag kväll. :) Det var en seg dag på jobbet trots att jag hade morgonpass och slutade 15.15. Dom dagarna brukar gå snabbt.
I kväll blev det tortillas till middag. Sen har jag ätit nästan en hel Pollypåse så jag är alldeles full i magen! När man har varit duktig en hel vecka och sen vräker i sig en massa godis så är ju veckan alldeles förgäves. Egentligen är det ju inte värt det, även om det är gott för stunden. Näe, om jag ska fortsätta att vara nyttig ett tag så ska jag nog försöka att vara nyttigare även på helgerna så att det förhoppningsvis ger något resultat också.

Måste bara säga att det snöar alldeles för mycket här nu. Jag vill ha vår! Inte vinter igen! Stora flingor dinglar ner, precis som mitt i vintern... Jag som ska på grillfest i morgon!

Men nu ska jag sova! Läääänge hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0