Åter på jobb

I dag var det dags att jobba igen efter fyra härliga lediga dagar. Känns himla segt att jobba även om dagen gick ganska snabbt. Jag ser fram emot att utbildningen börjar så man får göra något annat.

I går var jag hos Sandra. Vi satt mest och pratade, kollade på tv och lagade mat (pasta- och broccoligratäng). Tog mig hem skapligt i tid även om det var lite senare än jag tänkt. Jag brukar ju ha så svårt att ta mig därifrån! Vi tittade på första avsnittet av serien Alcatraz och den verkade bra och spännande. Jag brukar undvika att börja följa nya serier, men den tror jag kanske att jag kommer att följa.

I kväll har jag suttit och tittat på filmen Dogville och är inte klar ännu. Den är nästan tre timmar lång! Jag köpte den för flera år sen men har inte sett den ännu. Den är himla konstig och annorlunda, men ändå bättre än vad man hade trott utifrån hur filmen är gjord. Jag tänkte att jag kanske skulle ha med filmen när jag ska stå och sälja på loppis om tre veckor så därför tittar jag på den nu. :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har också börjat plocka ihop en kartong med loppis-saker. Kanske jag kan haka på om 3 veckor?

2012-04-10 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0