En vecka...

Den här veckan har det varit kortvecka. Väldigt skönt med lite extra ledighet.
På jobbet har det varit ungefär som vanligt, men jag fick veta att dom ska ta in en ny grupp sommarvikarier, så det blir en ny utbildning för mig. Roligt. Det blir väl min sista...
I tisdags tog jag och Kristin en promenad runt kyrksjön. Vi hamnade mitt i en liten "snöstorm". Inte så skönt.
På onsdag kväll åkte jag och Therese och simmade. Härligt.

I går var jag hos Therese på dan på födelsedagslunch. Mycket folk och god mat. Jättetrevligt! Jag blev kvar där längre än jag hade tänkt. :) På kvällen kom Kristin hit och vi åt nachos. Sen gick vi vidare på fest hos Thomas. En rolig kväll som avslutades med en massa dans på Stadt.

I dag har jag och Therese gått en sväng på köpingen och i kväll blir det fest hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0