Grillning

I går var det grillfest hos Adele och Niklas. Några av grabbarna skötte grillningen så bra så. Sen satt vi inne och åt, det var ju ändå lite kallt ute! Jättegott var det! Dom hade fixat sån god potatis, sallad, hemmagjord beasås och sallad. Köttet blev som sagt också jättebra! Jag var så mätt efteråt!
Sen satt vi och pratade och spelade Galenpanna under kvällen. Jättetrevlig kväll! Några gick ut men jag, Adele och Kenta var kvar där och fortsatte prata.

I dag har jag inte gjort så jättemycket. Var som vanligt lite seg på förmiddagen. Men på eftermiddagen tog jag en promenad runt sjön. Sen bjöd jag mamma och pappa på middag, Flygande Jakob. Vi gick igenom mina loppissaker också, för jag behövde lite hjälp med prissättningen. Jag har mycket mer saker än jag trodde och dessutom hade mamma och pappa en del som jag ska försöka sälja. Får se om allt får plats. :) Annars får det nog bli en till loppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0