Happy friday!

Då var det återigen helg. Dagen har gått snabbt. Den avslutades ganska bra då jag lyckades hjälpa en kund som verkligen behövde sitt paket. Han blev nog väldigt väldigt glad. :) Det känns skönt när man gör det lilla extra och det löser sig på bästa sätt. Så jag kunde gå hem och vara nöjd med min insats i dag!

I morgon är det dags för loppis. Jag undrar hur det kommer att gå. Och vad mycket jag har att bära, först till bilen och sen in till lokalen. Det blev mer än vad jag trodde! Jag hoppas bara att jag hittar dit. :) Jag skulle ha åkt med Therese, men så kan inte hon vara med och jag vet inte exakt var stället ligger.

Återkommer i morgon med resultatet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0