Måndag eller nästan fredag

Måndag igen, fast nästan som en fredag. :) Skönt. Men det var riktigt tungt att kliva upp i morse. Vet inte varför. Låg och snoozade i en timme innan jag orkade kliva upp. Jag som hade tänkt gå till jobbet (cykeln är inlämnad för däckbyte), men det var ju kört att hinna så det fick bli bilen.
Det var fullt upp på jobbet, men vid tvåtiden blev det lugnt. Efter jobbet gick jag till Adele och Niklas en sväng för att säga hej då. Dom ska ju vara borta i nästan fyra veckor och göra en riktig drömresa, en av mina drömresor! Åka till USA och bila från San Fransisco till Los Angeles, vidare till Las Vegas och sen flyga till New York. Så häftigt! Hoppas att dom får en helt underbar resa!

I kvälll tror jag att dom flesta grillar, umgås med folk, dricker och äter gott, tittar på en majkasa och annat mysigt i det härliga vårvädret. Själv sitter jag framför tv:n som vilken dag som helst. Jag "lyxade till det" med pannkaka med hallonsylt och glass till middag. Det funkar väl det med, men valborg är ännu en sån dag då man kan känna sig lite extra ensam. Undrar när man ska hitta sin andra hälft att dela dom här dagarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0