Punka

I morse när jag skulle ta cykeln till jobbet hade jag punktering på framdäcket. Typiskt... :/ Det var bara att ta bilen till jobbet vilket i och för sig inte gjorde så jättemycket eftersom det regnade.
På jobbet har jag planerat inför utbildningen som börjar på onsdag. Micke hade fixat torsdagsgodis som några har börjat med, men jag tog bara en. :) Tyckte att jag var väldigt duktig. Fast jag köpte lite godis när jag var och handlade sen som var mindre bra. Mörk choklad och några andra chokladbitar. Tänkte att det kunde vara gott att ha något att småäta på när man står på loppisen.
I kväll hoppade jag och Kristin över promenaden eftersom det regnar.
Nya tag till veckan!

I går var jag ju förresten hos Adele och fixade naglarna och dom blev så fina. Ska försöka att lägga ut en bild nån dag.

Nu ska jag duscha och sen ordna en kassalåda med växelpengar till på lördag. Svårt att veta hur mycket man behöver ha! Jag har ju aldrig varit med på en loppis förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0