Söndag

Gårdagkvällen var trevlig. Vi var några stycken som satt hos Therese. Sen fortsatte vi kvällen på Järnvägs där vi dansade och hade kul, men det var inte det bästa bandet som spelade.
I dag är jag trött. Tänkte köpa pizza till middag och bara slappa framför tv:n. Går nog och lägger mig rätt tidigt också, om jag inte sover nåt under dagen... Men jag ska även försöka att städa lite så jag slipper göra det i morgon.

Förresten glömde jag att berätta vad Therese fick i present av hennes och Eriks familj och släkt. Se det som en liten pik, för min 30-årsdag kommer ju om några månader och ni som känner mig väl vet ju vad jag drömmer om. ;) Hon fick ett fallskärmshopp! (Tandemhopp) Lite avundsjuk. :) Men jag kanske kan hänga med henne även om jag i så fall får betala det själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0