Stockholmshelgen

Av någon anledning har jag inte hunnit blogga nånting den här veckan så jag tänkte skriva lite om vad som hänt sen sist. Börjar med att skriva om förra helgen då vi var i Stockholm.
Direkt efter jobbet hämtade mamma och pappa upp mig. På vägen stannade vi och åt i Tönnebro. Klockan tio kom vi fram och det var så mysigt att träffa både Emma och Jocke och lilla Zelda! Hon låg skönt i min famn när jag kom in. Det var roligt att se Emma och Jockes hus också. Dom har gjort så fint. :)
Det blev lite kvällsfika och presentutdelning innan vi gick och la oss.
På lördagen åkte vi in till stan. Jag hittade äntligen en svart kavaj! Köpte bara det och en bakform eftersom jag handlade en del i Sundsvall också. :) På kvällen gjorde Jocke god middag och jag bakade en tårta. En mysig kväll som avslutades ganska tidigt eftersom vi var så trötta.
På söndagen klippte Emma mig. Äntligen! Och jag blev jättenöjd! Sen åkte alla utom jag till IKEA. Själv åkte jag in till stan på en liten dejt. :) Vi tog en promenad och det var trevligt. Kom hem före dom andra så jag fick stå utanför och vänta på dom i snövädret! Sen blev det middag och hemfärd. Zelda var med och det gick ganska bra faktiskt. Hon lugnade ner sig mycket snabbare än när vi åkte ner med henne.

Fortsättning följer med veckan som gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0