!Träna?

Förstår inte hur man kan vilja träna så mycket som jag vill och ändå inte komma igång. Jag kan verkligen längta efter att träna och ta ut mig ordentligt. Problemet är nog mest att jag inte riktigt vet vad jag ska träna. Jag har funderat ett tag på att testa Pace gym, men då blir jag så feg att gå dit när det är en massa vältränade människor där.
Jag hoppas på att hitta någon rolig träningsform i Stockholm, men då är ju problemet att jag inte har alltför mycket pengar när jag pluggar. Men träning är ju en investering så man kanske får lägga lite pengar på det ändå.

Jag skulle vilja spela tennis men behöver ju någon att spela mot. Sen saknar jag Bodycombat. Innebandy tyckte jag var roligt i skolan, men då behöver man ju ett lag och jag skulle verkligen inte våga hoppa in i ett lag, eftersom dom är duktiga och vältränade!
Ska väl försöka att börja jogga snart igen, men jag vet ju hur det brukar bli. Gillar verkligen inte löpning.
Har du något förslag på någon rolig träningsform?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0