30-års-inflyttningsfest

Gårdagen började med att jag tittade på OS. Det var triathlon och det blev ju väldigt spännande! Det slutade med ett silver för Sverige.
Sen tog jag och Kristin en sväng på köpingen. Efteråt åkte jag iväg för en joggingtur. Det var nog den jobbigaste hittills. Det gick riktigt tungt och jag funderade på att ta den kortare rundan, men jag bestämde mig för att försöka klara 3,5 km ändå. Jag joggade hela vägen, men jag var otroligt törstig och trött. Drack upp allt vatten i flaskan när jag kom fram. :) Men det var skönt att få det gjort, för jag visste att jag inte skulle ha joggat i dag.
När jag kom hem var jag tvungen att sitta och vila en liten stund innan jag hoppade in i duschen, trots att jag hade lite bråttom. Skulle ju göra mig i ordning för fest.
Precis när jag var klar för att cykla iväg kom ösregnet och det började åska. :( Väntade på att det skulle lugna ner sig lite och åkte sen iväg, först till Kristin och Johan. Därifrån cyklade vi tillsammans hem till Therese och Erik där det var inflyttningsfest och även 30-årsfest för Therese som fyllde i våras.
Dom hade gjort jättegod potatissallad, sallad, såser och bröd och så grillade vi kött. På grund av regnet så såg det ut så här när grabbarna skötte grillningen. Parasoll över grillen. :)
 
 
 
 
Jättegod mat var det och senare åt vi även jättegod tårta!
Lagom till att Therese Alshammar skulle simma OS-final bänkade tjejerna sig framför tv:n. :)
 
 
Planen var att vi skulle spela kubb, men regnet gjorde ju att vi fick skjuta lite på det. Men på kvällen, när det hade blivit mörkt, var det några som kom på att vi skulle spela ändå, så det blev mörkerkubb. Det var väldigt roligt! Vi fick lysa upp kubbarna med mobilerna för att se var vi skulle kasta. :)
 
 
 
Jättetrevlig och rolig kväll hade vi.
 
I dag har jag bara suttit framför tv:n. Men nu ska jag dammsuga och sen åka till Sandra och umgås lite med henne och barnen.
I morgon har jag sovmorgon. Det känns skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0