En bra dag

I dag har det varit en mysig onsdag. Emellanåt i alla fall, för jag har ju inte kommit undan helt från packning. :)
Började dagen med att packa någon mer kartong och att diska lite. Klockan ett cyklade jag iväg till Nore för lite strandhäng. Therese och Sigrid var där med sina småtjejer så jag la mig bredvid dom. Tänk att den 15:e augusti blev min första dag på stranden den här sommaren! Är det inte hemskt?! Trots det kalla vattnet doppade jag mig också och tog till och med några simtag. :) Då kände jag mig duktig. Förstår inte vilken skillnad det kan bli när man blir äldre. Förut var jag i vattnet hela tiden och älskade verkligen att bada. Jag älskar fortfarande att bada, men måste ha varmt vatten för att göra det. Numera är det sällan jag badar i Sverige faktiskt.
Ett par timmar hann jag i alla fall med på stranden och det var skönt.
Sen cyklade jag hem och duschade för att sen åka till Delsbo och möta upp Sandra. Jag skulle hämta en kattbur som jag fått av henne så vi passade på att äta middag ihop. Jag åt kebabtallrik. Till efterrätt köpte vi glass.
Efter det åkte jag direkt till mamma och pappa för att byta bil. Jag och pappa ska åka ner med första flyttlasset i morgon och åker i två bilar, deras två. Så mamma får låna min bil för att ta sig till jobbet. :)
I kväll har jag förberett lite mer inför i morgon. Ser inte direkt fram emot morgondagen, som dessutom ska bli fin enligt väderprognoserna. Bära en massa kartonger och annat och köra till Stockholm, där man ska bära ut allt igen. Bara för att om två veckor bära ut det igen och in till lägenheten! Tänk vilka träningspass vi har framför oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0