Försäljning

Jag har försökt att sälja några loppissaker på en köp- och säljsida på Facebook. Tidigare har jag inte fått något sålt, men i går la jag ut tre saker och fick sälja allt. :) Anna och Sandra köpte två av grejerna. Sen var det en som var intresserad av mina inlines så i dag kom dom och provade dom och det ledde till försäljning. Men det fattas väl bara annat när jag säljer inlines+knäskydd för 50 kr! Det kändes väldigt billigt, men samtidigt har dom ju ett antal år på nacken också. Tänkte att det var bättre att få dom såld i alla fall, så jag blev av med dom.
 
Men jag får alltid lite småångest när jag säljer nåt. Både för att jag undrar om jag ska ångra mig och för att jag tänker att jag tar för lågt pris. Men loppis ska ju vara billigt. Och saker tappar ju väldigt mycket i värde.
Nu i efterhand undrar jag om jag hade kunnat ta det dubbla priset för inlinesen, men det känns ju lite bättre när det var en liten kille som hade sparat ihop pengar själv till att köpa inlines. Nu kanske han till och med har råd med något mer. :) Armbågsskydd till exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0