Halvvägs

Nu är halva veckan gjord för mig, eftersom jag har semester på fredag. Det betyder fyra arbetsdagar totalt kvar att jobba! Helt otroligt vad snabbt det går!
I dag åkte jag, Kristin och Erika iväg och lunchade på Järnvägspizzerian. Trevligt att kunna göra det alla tre, att vi har en timmes lunch samtidigt. :) Det var nog sista lunchen ute på köpingen innan jag slutar. Åt en calzone, inte ofta jag äter pizza till lunch. Aldrig faktiskt. Så nu är jag fortfarande mätt och skippar middagen.
Tänkte åka iväg och springa efter jobbet men det regnade. När det hade slutat var jag så himla trött. Satt och funderade ett tag på om jag skulle göra det ändå, men jag orkade helt enkelt inte. Och när man känner så tycker jag faktiskt att man får hoppa över träningen. Det gäller att träna när man känner sig laddad för det, men utan att hoppa över för många gånger så man till slut lägger av helt. Nu blir det nog på torsdag i stället.
 
Börjar bli lite nervös inför söndag. Då är det dags för fallskärmshoppet. :) Tänk att den dagen också kom så snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0