Middag med min vän

I dag har jag fortsatt med packningen. Har nu snart packat alla kartonger jag har hemma. Det sista får bli i morgon. Sen kanske jag måste köpa några fler kartonger. Tänk vad mycker saker man har.
I kväll har jag bjudit Sandra på middag. Jag gjorde ädelostgratinerad fläskfilé. Det var gott! :) Mamma och pappa kom på oväntat besök precis när vi satt och åt, så jag bjöd in dom på middag också eftersom det ändå fanns så det räckte. Dom hade med sig en tidig 30-årspresent. En resväska, vilket jag verkligen behöver. Dom tyckte att jag kunde få den redan nu, så jag hade lite mer att packa i. :)
Sandra fick även citronfromage med mörk choklad till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0