Mitt i veckan

Nu är det snart helg igen och i morgon har jag en vecka kvart till semester. :)
I dag jobbade jag över en halvtimme. Passar på att försöka jobba ihop så mycket pengar som möjligt nu.
Efter jobbet åkte jag till Granngården för att köpa kattsand. Jag hittade den här!
 
 
Jag var ju helt enkelt tvungen att köpa den då. :) Det var ju precis den sanden jag använder. En liten transportskada gör ju inget och "vi" har ju tejpat ihop den fint!
 
Sen åkte jag på Coop. Har varit så godissugen i dag, så i dag orkade jag inte stå emot trots att jag vill vara nyttig. Men det är ingen bra kombination att gå och handla när man är både hungrig och godissugen. Den chokladbiten jag hade tänkt köpa blev i stället en 200 g Marabou Jordgubb, en Ben & Jerrys och ett paket med kakor som jag varit sugen att testa. Mjölkchokladkakor. Dom smakar som kexchoklad. Chokladen är slut. En kaka har jag smakat, men glassen är i alla fall oöppnad. :)
Tur att jag ska springa i morgon.
På affären höll jag dessutom på att bli först påsprungen och sen påkörd (på parkeringen) av en C-kändis. Robinson-Marre tror jag hon kallas. :) Hon måste ha haft bråttom. Precis när jag gick bakom bilen började hon backa med sin sportbil!
 
 
Jag tycker så synd om Sarah Sjöström som inte riktigt fått till det i OS. Hon är ju ofta så nära. Hoppas det går bra i hennes nästa distans (heter det distans i simning?). Men kul att vi har fått ett silver i alla fall! Ridsport är underskattat. Kul att det går bra för dom som kanske inte får så mycket uppmärksamhet annars. Fälttävlan är ju roligt att titta på tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0