Överraskningen

Min lördag blev inte alls som jag hade tänkt. :) Kristin skulle ju komma hit och vi skulle äta pizza och sen antagligen gå på Stadt.
När jag satt och väntade på Kristin fick jag ett samtal av Niklas. Han sa att Adéle mådde jättedåligt och frågade om jag kunde gå dit en liten stund, tills han kom hem. Det skulle bara ta 15-20 minuter och Kristin hade sms:at och skrivit att hon skulle bli lite sen, så jag tänkte att jag skulle hinna tillbaka innan hon kom. Så jag lämnade dator och stereo igång, slängde på mig sandalerna och struntade i att knyta dom och sprang över till Adéle. Hon bor ju bara typ 100 m från mig. :) Jag ringer på dörren och öppnar direkt och ser henne stå i köket. Första tanken var att det var skönt att se att hon är uppe på benen. Nästa tanke blev...varför har dom så många ballonger i hallen? Ska dom ha nån fest? Och så springer Kristin och Thérèse fram från vardagsrummet! Blev så himla överraskad och glad! Mina fina vänner hade ordnat en fest för mig innan jag flyttar. :) Jag hade verkligen inga misstankar om det här!
 
 
Det här möttes jag av när jag klev in genom dörren.
 
Niklas var iväg och hämtade pizza åt oss (inte på väg hem från Arbrå som han sa i telefonen). Dom visste ju t.o.m. vad jag ville ha eftersom Kristin sagt att hon skulle köpa med pizza hem till mig. :) Jättegott bubbel hade dom köpt och även cider till mig. Sen gjorde dom jättegod strawberry daquiri. Dom hade även laddat upp med chips, spel och singstar. Mina vänner känner mig och vet vad jag gillar. :) Vi hade en jättetrevlig och rolig kväll! Det blev ingen utgång, men kvällen gick så otroligt snabbt så det hade försvunnit alldeles för mycket av den då, så det gjorde inget att vi inte gick ut.
Dom hade även köpt en canvasduk som jag skulle måla med fingerfärg. Jag är ju absolut ingen konstnär, men jag gjorde så gott jag kunde. :) Tanken var att jag ska hänga upp den i lägenheten som ett minne av kvällen.
 
 
 
Tack tjejer för en jättefin kväll som ni hade ordnat så bra! Ni är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0