Packat

I dag har jag varit lite duktigare. Tror jag har packat fyra flyttkartonger. :) Har bara två kartonger kvar att fylla, sen är det dags att kolla vad som finns i förrådet. Och så får jag väl fixa några fler kartonger tror jag...
Förutom det så har jag inte gjort så mycket i dag. I kväll, när det inte var något att se på tv, så testade jag att spela lite piano. Har inte gjort det på alldeles för länge. Man är lite ringrostig, men mycket sitter i ryggraden. Det man tappar mest när man inte spelar är flytet. Men visst är det vissa ackord som man måste tänka lite extra på, för att få det rätt. Det är synd...jag vill verkligen inte tappa det jag har lärt upp mig under många år, men ändå har jag inte riktigt hittat motivationen till att spela. Många många gånger, speciellt när jag hör vissa typer av låtar eller ser andra spela något instrument, blir jag sugen på att spela, men ändå tar jag mig inte för att göra det. Jag hoppas att jag kommer igång igen.
 
Nu börjar snart avslutningen på OS. Får se om jag orkar se hela. :) Trist att OS är över. Jag, som inte är särskilt sportintresserad i vanliga fall, tycker det är så roligt att titta på OS. Det har ju gått ganska bra för Sverige ändå, men flera gånger har vi ju varit så otroligt nära ännu bättre resultat. Så typiskt! Men jag tycker att vi ska vara nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0