Saturday night live

I morse vaknade jag också klockan 8.00, men kände mig för trött för att kliva upp så jag somnade om...en stund tänkte jag. Vaknade av att telefonen ringde, när en person som skulle köpa ett par jeans av mig skulle kolla om hon kunde komma förbi och hämta dom om en stund. Klockan var 11.00, så jag sov visst lite längre än jag trott. :)
Efter att hon varit här så fortsatte jag med packning. När jag tänker efter så har jag inte kommit så långt i dag heller. Men det känns som att jag packar ner mycket ju.
Gick på Systemet en sväng, ifall att det skulle bli någon fest i kväll. Resten av tiden har jag väl tittat på OS och suttit vid datorn antar jag.
I kväll kom Thérèse hit. Vi har suttit och pratat, halvkollat på OS fast vi märkte att vi inte hängt med så bra och ätit godis och popcorn. Myskväll med min vän. :) Längesen vi hade en sån kväll, bara hon och jag, så det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0