Semester!

Nu har jag äntligen fått semester. :) Skönt att vara ledig i ett par veckor. Men det känns knappt som att jag kommer att ha någon sommarsemester egentligen. Kommer ju kanske inte att göra så jättemycket. Dom här två veckorna kommer nog att gå snabbt. Men man får ju sova lite på morgonen, kanske sola lite och göra vad man vill i alla fall.
I dag köpte jag thaimat för att fira in semestern lite. Så himla gott! Panäng brukar jag köpa...jättegott! Det känns som fredag i dag, så jag kommer nog att låtsas som att det är fredag och vara lite onyttig. :) Det blev ingen joggingrunda så jag får ta tag i det i morgon.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men det gör du helt rätt i.
Hoppas du får en fin semester.
Kram Reb

2012-08-09 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0