Städdag

I dag har jag packat lite mer och börjat med flyttstädningen. Jag blev jättetrött efteråt... I morgon ska mamma och pappa komma hit och hjälpa mig lite. Jag ska även baka eftersom jag tänkte bjuda kollegorna på fika på måndag. Jag hade tänkt förbereda lite i dag, men orkade inte efter städningen.
På måndag är det alltså jobb igen. Tänk att semestern redan är slut. Två veckor går snabbt. :) Men jag ska ju bara jobba två dagar innan jag slutar. Har inte ens tänkt på att jag ska jobba igen och har ingen ångest över det. Inte så konstigt kanske... Men det slog mig i dag att jag bara har en ledig dag till!
På måndag är det en vecka till skolstart! Det känns lite nervöst. Tänk vad tiden går fort! Känns konstigt att jag snart är boende i Stockholm och student. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0