Tacotisdag

Denna dagen började med att träffa Therese på Coop för att handla lite mat till kvällen. Sen mötte jag Malena för en lunch på Finess. Kul att hinna träffa henne lite.
Sen gjorde jag inte så mycket, trots finvädret, vilket känns lite dumt. Jag gick dock igenom några grejor i förrådet.
I kväll har jag, Therese och fyra andra tjejer (pysselgänget) träffats. Vi gjorde tacos och till efterrätt åt vi en jättegod cheesecake med hallon. Så gott var det och mätt blev jag! Trevligt att hinna träffa dom innan jag flyttar, men vi planerar in en pysseldag ganska snart, så jag ska försöka åka hem då. :) Den här kvällen blev det dock inget pysslande.
 
I morgon ska jag försöka hinna åka till stranden ett par timmar. Har en hel del att fixa här hemma innan vi ska flytta ner det första flyttlasset på torsdag, så jag får se hur länge jag har ro att stanna på stranden. Jag tror hela tiden att jag inte har så mycket kvar att göra, men så kommer jag på flera grejor. Det är inte lätt att flytta långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0