Utrensning

Efter två lata dagar då jag knappt gjort nånting, förutom en joggingtur i går, så har jag i dag gått igenom förrådet. Det är så mycket saker som man skulle ha gjort sig av med förra gången man flyttade, men antagligen ville vi väl bara få flytten gjord så vi slängde ner allting i påsar och kartonger. Av någon anledning fick jag med mig en massa av Marcus saker när vi flyttade isär. Det bästa jag hittade var min tvärflöjt. :) Har undrat var den tagit vägen och ville ju inte att den skulle ha försvunnit. Hittade även en kartong med saker som jag totalt glömt bort att jag hade. Nu är ju bara frågan vad man ska göra med dom.
Skönt att det är lite mindre saker i förrådet nu i alla fall, men mindre härligt är det ju att många av dom sakerna nu tar upp hela köksbordet och en hel del av golvet i lägenheten! Tills jag kommer på vad jag ska göra med dom... Det tar jag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0