Andra dagen

I dag var det dags för min andra dag på jobbet. Den här gången kom jag i bra tid eftersom jag gick rätt. :) Trots snökaos och en massa problem med bussar och tåg här i Stockholm i dag klarar jag mig bra eftersom min tunnelbana går under jord hela vägen. 
Fram till lunch satt en tjej med mig för att se så jag gjorde rätt och efter lunch satt jag helt själv. :) 
Sen åkte jag hem i snöyran. Jag hade inte planerat någon middag så det fick bli pannkakor i dag. I morgon måste jag försöka att hinna plugga lite innan jag ska åka till skolan. 
I dag har vi även fått betyget i den andra kursen, äntligen! Det blev ett C. När jag har gissat för mig själv vad det skulle bli så har jag tänkt C så det var ju en bra gissning. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0