Ännu mer jobb

I dag har jag jobbat igen. Det har gått bra i dag också, men på eftermiddagen var vi nog flera som var trötta. Det blev mycket snack och liten verkstad kändes det som, även om vi jobbade samtidigt. Tror det kändes så också för att jag hade en del saker som tog lite längre tid att fixa. Det blev också en hel del godisätande eftersom vi hade fått en korg med godis från något företag. Dessutom fanns det mat över från ett möte som vi fick ta. Jag fyllde min matlåda, så hade jag lunch fixad till i morgon. Perfekt! :) 
När jag kom hem hoppade jag över middagen och satte mig med projektarbetet. Fixade till den så den såg snygg ut, med styckeindelning och så. Till slut läste jag igenom den en sista gång och jag tycker att den blev bra till slut. Nu är den äntligen inskickad! Äntligen kan man få lite jullov! Men i morgon är det jobb igen. 
Nu skulle jag behöva packa men jag vet inte om jag orkar... Undrar om jag ska chansa på att jag hinner på lördag innan vi åker. Har annat att fixa också, men vet inte när det ska hinnas med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0