Finally!!

I dag mötte jag upp Camilla klockan halv nio på caféet där hon jobbar. Där satt vi till halv tre och jobbade med projektarbetet. Det var bara vi två, trots att vi är fem i gruppen. Ni kanske förstår att vi börjar bli less på det här grupparbetet? Men vi fick i alla fall klart det, i stort sett. All text är klar. Nu ska jag bara fixa innehållsförteckning och styckeindelning men det får jag fixa i morgon. Dessutom vill jag läsa igenom det en sista gång innan jag skickar in det. Det var otroligt skönt att vi hann klart i dag i alla fall. Det fanns liksom ingen annan möjlighet egentligen eftersom det ska vara inlämnat på fredag och jag vill inte missa fler jobbdagar nu. 
När vi var klara följde jag med Camilla hem och tittade hur hon bodde. Sen skulle vi åt samma håll så vi åkte tillsammans en bit. Jag åkte till Emma och Jocke för att få en hårklippning. Vi började med att fika och sen började Emma att klippa mig. Vi fick ta en liten paus när Vilgot ville äta. När vi var klara blev jag bjuden på middag och sen var det bara att åka hem nästan direkt. Missade tunnelbanan med typ en sekund så jag fick vänta i tio minuter på nästa. Framme vid Centralen sprang jag till nästa tunnelbana och hann ganska precis med den. Tur, för det betydde att jag bara missade några minuter av Grey´s anatomy. :)
På tunnelbanan ringde jag och pratade med Sandra. Vi pratar ju alldeles för sällan så det var roligt att höra hennes röst. :) Snart träffas vi ju också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0