Julafton

Gårdagen var jättemysig. Vi startade dagen med grötfrukost och gick sen ut på en promenad i det mysiga snövädret. Flingorna föll så lugnt och fint. Vi gick allihop och fotograferade. :) Bilder kommer nog här när jag är hemma i Stockholm igen och har lite mer tid. Sen satte vi oss och tittade på gamla diabilder från när Emma var bebis, för att titta efter likheter med Vilgot. Samtidigt satt jag och Vilgot och flörtade med varandra. :) Han är så söt! Han låg och tittade på mig och log hela tiden, som om han verkligen försökte att charma mig. Det lyckades han med. :) Efter det var det dags för Kalle Anka. Då tog jag Vilgot i min famn där han somnade. I drygt 1,5 timme sov han hos mig och det var så mysigt. 
Senare var det dags för jättegod julmat och så julklappsutdelning och öppning. Många julklappar var det i år igen och bra julklappar var det också. :) Innan vi gick och la oss så avslutade vi dagen med ost och kex. 
 
I dag har jag bara varit hemma och myst. Suttit och läst lite och bara tagit det lugnt. Tog en riktig sovmorgon i morse vilket jag tror behövdes. I kväll blir det en lugn och mysig familjekväll med lite spel. 
 
Det är mycket snö här i Tallåsen. Och ännu mer ska det tydligen bli. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0