Kompisdag

I dag har jag åkt runt och träffat mina kära vänner. Startade dagen hos Thérèse, som bjöd på fika och gav mig en 30-årspresent i efterskott. Ett presentkort på LiveIt, för till exempel massage. Underbart! Det ser jag fram emot att utnyttja. :) 
Sen åkte jag vidare och hämtade upp Kristin och Erika. Vi åkte till Anna som bjöd på jullunch. Hon hade dukat upp jättefint och bjöd på en massa god mat. Mycket gott och trevligt! Efter cirka tre timmar där, mycket längre än vi hade tänkt, skjutsade jag hem de andra och åkte till Adéle. Vi satt och pratade en stund innan jag åkte hem för att se om mamma och pappa väntade på mig med middagen. 
En rolig och trevlig dag! Synd att man inte hinner träffas längre bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0