Lång dag

Klockan åtta möttes vi i projektgruppen upp på skolan för att sätta igång med arbetet. Vi satt och jobbade med det oavbrutet (förutom när vi hade ett kort möte med vår handledare) till halv ett, då vi gick och köpte lunch. Sen vidare på ett seminarium (det sista för kursen). Det gick mest ut på att vi skulle sitta och jobba med vår samtalsanalys och ställa de frågor vi hade. Eftersom vi inte hade några frågor kom vi överens med läraren att vi kunde gå och jobba vidare med arbetet. Tillbaka till datasalen runt kvart över ett för att skriva vidare. Vid halv fem gav vi upp. Mitt huvud var inte alls med då längre. Jag klarade inte av att skriva något mer, jag kunde inte komma på några bra formuleringar. Målet var att bli klar, men det blev vi inte. Inte ens i närheten. Så det blir till att träffas igen för att fortsätta. :/ Längtar tills vi är färdiga så vi inte behöver jobba mer i gruppen. Tyvärr jobbar jag inte alls bra tillsammans med en person i gruppen. Vi förstår inte varandra, vi har nästan aldrig samma åsikter och jag blir mest bara irriterad. Inte ofta jag har så svårt att prata med och förstå någon. 
Nu ska jag bara slappa i ett par timmar innan jag ska sova. I morgon är det jobb så jag måste lägga mig i bra tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0