Lenas höjdpunkter 2012

Resan till Vietnam, februari.
Hade inte lagt in så många bilder i bloggen därifrån och jag orkar inte lägga in nya eftersom de ligger på den andra datorn. 
 
 Utsikten från hotellet i Saigon. 
 
Takida, mars. 
 
 

Köpenhamn och festivalen Distortion, juni. 
 
  
 
Mitt första björnmöte, juni. 
 
 
Visfestivalen med Miss Li, juli. 
 
 
Husvagnstripp med Kristin och Erika, juli. 
 
    
 
Överraskningsparty med mina fina vänner som ordnat en avskedskväll, augusti. 
 
 
 
Flytten till Stockholm, augusti. 
 
Började plugga på Stockholms universitet, september.
 
Min 30-årsdag, oktober. 
 
Fick A på min första tenta, oktober. 
 
Blev moster till världens sötaste pojke, oktober!
 
 
 
Konsert med Linnea Henriksson, oktober. 
 

 
Farmor lämnade oss för träffa farfar i himlen, oktober. 
 
Begravning för farmor, november. 
 
 
 
Fick ett extrajobb, november. 
 
Började jobba på mitt nya jobb, december. 
 
Ulf Lundell på Cirkus, december. 
 
Jul i Tallåsen, december. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0