Less

I dag hade vi seminarium klockan ett. Jag hann med att plugga en del innan jag åkte till skolan. Har inte gjort så mycket annat i dag. Skulle träna i kväll men jag började fixa några saker och tiden rann iväg. Gjorde middag mycket senare än jag hade tänkt så jag kom inte iväg på träningen. 
 
Jag börjar bli väldigt less på delar av vår projektgrupp nu. Längtar tills vi är klara med arbetet. Vi tre som allihop är less får styra upp allt för att något ska hända överhuvudtaget. Det ska bli väldigt intressant att se vad slutresultatet blir. Jag har tyvärr inte så höga förhoppningar. Jag ville verkligen att det skulle bli bra men nu orkar jag snart inte bry mig. Bara vi blir godkända i kursen är jag nöjd. Men jag hoppas att det blir tillräckligt bra så att företaget vi jobbar med blir nöjda, för jag vill verkligen inte att de ska känna att vi har slösat bort deras tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0