Ny vecka, nya möjligheter

I morse ringde alarmet klockan 8.00 för att jag skulle försöka att hinna få en del gjort innan skolan. När man inte har någon tid man måste passa är det tyvärr svårt att motivera sig att kliva upp när man känner sig trött, så 1,5 timme låg jag och snoozade. :) Det enda jag hann med var att göra mig i ordning och gå och handla. Sen var det dags att åka till skolan och möta upp några från projektgruppen för att planera hur vi ska skriva rapporten. Efteråt var det föreläsning. Ännu en ny lärare (den tredje efter tre lektioner på den här kursen), vilket kommer att vara vår lärare på resten av kursen eftersom den ordinarie läraren fortfarande är sjuk. Hon var väldigt bra och rolig att lyssna på. Vi har haft väldig tur med lärarna hittills tycker jag. Alla har varit bra under terminen. 
 
Efter föreläsningen åkte jag hem, åt en macka och en morot för att sen gå och träna. Sen hem och laga middag, chili con carne. 
Det blir intressant att se hur det kommer att gå att kombinera skola, jobb och träning nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0